søndag den 20. marts 2016

Håndarbejdsmesse

Jeg har lige været en tur i Middelfart på Håndarbejdesmesse.




Mine messeindkøb.

Fra Grimas udstilling.


Den lille Lade havde nogle kits til mapper, æsker mm, med keltiske mønster, i applikation og broderi, som så ret spændende ud.



Ingrid Montelius fra Canvas havde som altid en masse spændende nyt, udover mængder af inspirerende bøger, også et nyt australsk mærke i broderegarn, Sullivans, der fås både som perlegarn og Mouliné garn, det glæder jeg mig til at prøve.



På uldbutikkens stand havde de flere forskellige modeller, hvor der var brugt hestetømmer, her er et af dem.

1 kommentar:

  1. Hej.
    Har lige rigtig opdaget din vidunderlig blog. Har siddet og kigget rundt på din blog. En rigtig dejlig blog med en masse god inspiration til alle os andre. Kan næste ikke vente til jeg får tid til at fordybe mig i håndarbejde sener i dag:)
    God påske.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...